tisdag 28 juli 2009

Shoppat lite

Den här påsen och en till likadan fast med texten lavendel fick jag hem från tradera häromdan. Fyllde den på bilden med torkade rosor och den andra med lavendel (svårt att gissa det va?) och nu ligger de i min garderob och gör så mina kläder doftar gott.

Den här lilla tagen hänger runt ett foto av mig och min pojkvän. Köpte den på Fina Hem i Vällingby, en affär jag verkligen rekomenderar då hon som jobbar där är jättetrevlig och hennes vakthund är världens sötaste. Jag tycker man ska stödja sina lokala småaffärer så de kan finnas kvar i tider som dessa.

Köpte även det lila ljuset på bilden i samma affär, det kommer från Sia och matchar mitt påslakan perfekt! Gillar inredning som matchar sådär lagom.


Kärlek!
Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar